کود گوگرد بنتونیت دار, کود گوگرد میکرونیزه, مقالات

قیمت گوگرد پودری و قیمت گوگرد بنتونیت دار

گوگرد کشاورزی
گوگرد پودری میکرونیزه مش 200

گوگرد پودری میکرونیزه مش 200 به عنوان آفت کش و قارچ کش استفاده می شود

گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75 درصد

گوگرد بنتونیت دار گرانوله 75 درصد تنظیم کننده اسیدیته زمین

قیمت گوگرد کشاورزی

 

جهت استعلام قیمت انواع گوگرد کشاورزی با شماره 09158709001تماس حاصل فرمایید

 

جهت استعلام قیمت کرایه حمل بار از مشهد به سایر نقاط کشورباربری مشهد 

اینجا کلیک کنید

 

مواد اولیه تولید

از نظر مواد اولیه دو نوع گوگرد داریم:

1 گوگرد پالایشگاهی

2 گوگرد معدنی

گوگرد پالایشکاهی محصول پالایشگاه های تولید گاز است. گوگرد محصول جانبی و به بیانی دیگر محصول دوم و وابسته به گاز است. به این معنی که گوگرد به طور اجبار به همراه گاز است و برای تولید گاز مرغوب می بایست گوگرد محلول در گاز اسخراج شود. گوگرد استخراج شده از گاز، دارای خلوص 100 درصد است. و اندک ناخالصی موچود در آن مواد و گرد غبار پیرامونی است.

بهترین نوع قابل استفاده گوگرد گوگرد پالایشگاهی است به دلیل نداشتن هرگونه مواد اضافی و مضر برای گیاه

گوگرد معدنی حاصل کند و کاو در معادن است. و البته درصد خلوص آن بسیار کمتر از مدل پالایشگاهی است. در بهترین حالت 15 الی 30 درصد گوگرد دارد و مابقی مواد زائد معدنی غیر قابل کنترل است.

البته قیمت آن نیز بسیار کمتر از مدل پالایشگاهی است و بسیاری از کشاورزان به دلیل عدم اطلاع قبلی از این نوع گوگرد برای تعدیل اسیدیته زمین های کشاورزی خود استفاده می کنند.

گوگرد پودری و گوگرد بنتونیت دار

قیمت گوگرد پودری  قیمت گوگرد بنتونیت دار بیشتر است. دلیل آن اولا به دلیل خلوص بالاتر گوگرد در مدل پودری است و از جهت دیگر در نوع پودری انرژی بیشتری برای فرآوری آن خرج شده است. چرا که آسیاب های مخصوص گوگرد با صرف انرژی دانه بندی ریزتری را پدید آورده اند.

گوگرد بنتونیت دار همانطور که از نام آن پیداست دارای ماده ای به نام بنتونیت است. بنتونیت ماده ای چسبنده و معدنی و تقریبن ارزان است که برای گرانوله کردن موادد پالایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. بنتونیت البته جاذب آب نیز هست و در زمین های کشاورزی باعث در دسترس قرار گرفتن آب بیشتری برای ناحیه ریشه گیاهان می شود.

خرید گوگرد پودری توسط کشاورزان بیشتر برای استفاده به عنوان قارچ کش و پاشش رو اندام های هوایی گیاه صورت و می گیرد و فروش گوگرد بنتونیت دار بشتر در غالب استفاده در زمین و تصحیح  ph  خاک بستر است و این مدل بیشتر به نام گوگرد کشاورزی رایج است.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *