مقالات

فروش گوگرد کشاورزی پودری خالص پایه گازی

در این مقاله به مقایسه گوگرد کشاورزی پودری معدنی و گوگرد پایه گازی و گوگرد پایه نفتی می پردازیم و  ای بهترین آن را برای مصارف کشاورزی معرفی می کنیم.

 

 

 

09158709001

گوگرد کشاورزی پودری میکرونیزه پالایشگاهی

گوگرد کشاورزی پودری میکرونیزه پالایشگاهی بهترین نوع گوگرد برای مبارزه با آفات در اندام های هوایی گیاهان است.

هرچه خلوص گوگرد برای مصارف پاششی بر روی اندام های هوایی گیاه بالاتر باشد در راه مبارزه با قارچ ها و آفت های مضر گیاهان موثر تر خواهیم بود.

گوگرد های معدنی به دلیل خلوص پایین اثر بخشی بسیار کمی از خود نشان می دهند.

گوگرد های حاصل پالایشگاه های نفت با اینکه خلوص بالایی دارند به علت چسبندگی خاصی که از خود نشان می دهند ، تجربه نشان داده است که نور خورشید را به خود جذب می کند و باعث سوختگی سطوح برگ ها می شود.

گوگرد های محصول پالایشگاه های گازی به علت خلوص نزدیک به 100درصد معمولا برای مبارزه با آفت قارچی انگور بهترین انتخاب است.

 

کارخانه تولید گوگرد کشاورزی

شرکت های تولیدی و فرآوری گوگرد پس از تهیه خوراک اولیه (گوگرد کلوخه) از پالایشگاه آن را با آسیاب های مخصوص پودر گوگرد به اندازه ی مش 200 تبدیل می کنند تا به راحتی به وسیله گوگرد پاش ها قابل پاشیده شدن به روی شاخ و برگ باشند.

فرآیند پودر کردن گوگرد در این کارخانه ها از خطرناک ترین مراحل فرآیندی است چرا که در هر لحظه امکان انفجار گوگرد وجود دارد.

با اینکه آسیاب گوگرد در محفظه هایی تقریبا فاقد اکسیژن صورت می گیرد معمولا  کارخانجات پودر گوگرد در یک ماه 10 انفجار را تجربه می کنند.

شرکت تولیدی زرین کود

شرکت تولیدی مشهد پودر بزرگترین تولید کننده گوگرد کشاورزی در شرق کشور با تولید روزانه 250 تن انواع گوگرد کشاورزی توانسته است در 12 سال گذشته بخش مهمی از نیاز کود گوگرد مورد نیاز کشور را تامین نماید.

 

شماره تماس مدیر فروش آقای مسلم فرزین 09158709001

و البته می توانید با استفاده از فرم زیر قیمت گوگرد کشاورزی را استعلام بگیرید. در اولین فرصت به شما اطلاع رسانی می کنیم.

 

جهت استعلام قیمت کرایه حمل بار از مشهد به سایر نقاط کشورباربری مشهد 

اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *