کود کلرید پتاسیم

فروش کلرو پتاس پودری

شرکت وارد کننده KCL

شرکت زرین کود مشهد وارد کننده کلرو پتاس پودری صورتی و سفید ، این محصول را با قیمت پایه در اختیار خریداران محترم قرار داده است

فروش kcl سفید
کلرید پتاسیم صورتی ازبک
شرکت زرین کود مشهد وارد کننده کود کلرید پتاسیم ازبکستان

کود کلرید پتاسیم موجود در شرکت زرین کود، از طریق مبادی رسمی، وارد کشور می گردد. جهت ثبت سفارش و خرید کود کلرید پتاسیم می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
مهندس قطبی پور: 09928548500
مهندس غلام پور: 09928056003
شرکت زرین کود- فروش عمده کود کشاورزی

کلروپتاس وارداتی

تمامی سعی ما در این مجموعه بر آن است که مشتری در محیطی امن از لحاظ مالی و خریدی راحت از لحاظ ارتباط صحیح دو طرفه ، همواره مشتری ثابت این مجموعه باقی بماند.

از این رو کلیه اطلاعات مربوط به محصول از جمله عکس ها و آنالیز دقیق آزمایشگاهی در اولین ارتباط در اختیار مشتری قرار می گیرد.

قیمت کلرید پتاسیم را نیز با توحه به اینکه وارد کننده اصلی کلرید پتاسیم در ایران هستیم ، در پایین ترین حد خود به مشتری اعلام میکنیم.

این محصول از دو گمرک مرزی سرخس و گمرک شهید مطهری مشهد از روی واگن های باری به تمام کشور پخش می گردد.

در رابطه با کرایه حمل محصول  ، تمامی سعی ما بر این است که با انجام سروسی دهی سریع و البته با کمترین قیمت ممکن در خدمت مشتریان باشیم.

کاربرد کلرو پتاس پودری در زراعت

پتاسیم کلراید به صورت 100 درصد در آب قابل حل است و با اولین آبیاری زمین های بستر در محیط ریشه گیاه کودهای کلرید پتاسیم به ترکیبات محلول و قابل دسترس ریشه گیاه در خاک تبدیل می شوند.

البته این یک قانون کلی در حلالیت است که با افزایش دما محلول انحلال پذیری آن ها نیز  به صورت قابل توجهی بیشتر می شود.

یکی از ویزگی های استفاده از کودهای کلرئ پتاس در زمین های زراعی افزایش دسترسی ریشه محصول به سایر ترکیبات موجود در خاک مانند ازت ها، فسفر ، مواد معدنی ضروری و مواد و عناصر ضروری خواهد بود.

با افزودن این محصول به خاک زراعی و جذب یون عنصر پتاسیم فعالیت مولکول های اصلی مانند آنزیم ها ی تبدیلی، کاتالیزور های زیستی شیمیایی، چربی هاو گربوهیدات ها در فرایندهای سلولی گیاهان تنظیم می یابد و این مورد به رشد و نمو کامل بوته یا درخت کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد مثبت کودهای دارای عنصر مهم پتاسیم تاثیر آن بر فتوسنتز، عمل اصلی در گیاهان زراعی و جذب مفید نور از محیط و خورشید است که این امر باعث سرسبزی بیشتر خواهد بود.

کود کلرد پتاسیم همچنین به دلیل بالا بودن صرفه اقتصادی به عنوان ماده اصلی تامین اولیه تولید کود سولوپتاس در جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *