در حال حاضر اين شركت عامليت فروش پتروشيمي نيست

شماره تماس پتروشيمي : 31553900-058

فروش کود اوره بجنورد در شرکت پتروشیمی بجنورد به طور مستقیم در بازار بورس با قیمت مصوب در اختیار شرکت تعاونی های روستایی قرار می دهد.
شرکت زرین کود مشهد کود اوره مازاد بر نیاز کشاورزان را به واسطه خود کشاورزان به دست دیگر کشاورزان می رساند
این شرکت در راستای کمک به بخش کشاورزی کشور، اطلاع رسانی اینترنتس این محصول را در لیست خدمت خود قرار داده است.

کود اوره بجنورد

کود اوره بجنورد

فروش کود اوره خراسان (کود سفید بجنورد)

در حال حاضر اين شركت عامليت فروش پتروشيمي نيست

شماره تماس پتروشيمي : 31553900-058

جهت استعلام قیمت کود اوره خراسان (کود اوره بجنورد) می توانید از فرم زیر استفاده کنید

فروش کود اوره بجنورد که محصول تولیدی پتروشیمی بجنورد در استان خراسان شمالی است به خریداران و کشاورزانی که این کود را نیاز دارند با قیمت تمام شده انجام خواهد گرفت و در نتیجه فروش این کود هیچ گونه سودی بابت خریو و فروش آن به این شرکت تعلق نخواهد گرفت

نمایندگی فروش کود اوره

در حال حاضر این محصول توسط ادارات تعاونی روستایی از پتروشیمی ها خریداری می گردد و این تعاونی ها به عنوان نماینده فروش کود را در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

در بسیاری از مناطق کشور به خصوص مناطقی همانند کرمان به علت قلیایی بودن خاک استفاده از کود سولفات آمونیوم بهتر از اوره است.

بنابراین فروش این محصول در این مناطق زیاد نیست.

این تعاونی ها با پیدا کردن کشاورزانی در سایر مناطق کشور که به این کود نیاز دارند این محصول را در اختیار آنان قرار می دهند.

فروش اینترنتی کود اوره

جهت خرید اینترنتی کود اوره باید به سایت تعاونی روستایی محدوده زمین کشاورزی مراجعه شود و ثبت نام جهت دریافت این محصول را انجام دهید.

این محصول دارای حدود 50 درصد درصد ازت در ترکیب خود است و در مقایسه با کود سولفات آمونیوم که به صورت میانگین دارای  21 درصد نیتروژن در ترکیب خود است.

هر کدام از موارد نام برده شده دارای مزایا و معایب مخصوص به خود خود هستند.

اوره در خاکهای دارای اسیدیته بالا(شوری زیاد) همانند خاکهای بستری استان کرمان می تواند مشکل ساز باشد و موجب بیشتر شدن اسیدیته خاک و همچنین مسمومیت گیاه شود.

در صورتی که کود سولفات آمونیوم برای زمین های دارای شوری بالا و  شرایط خاکی مخصوص باغ های پسته مناسبتر می باشد.

اما ایراد بزرگ کود سولفات آمونیوم اقتصادی و به صرفه نبودن آن است چون میزان نیتروژن آن بسیار کمتر از اوره است. بنابراین از نظر اقتصادی استفاده از آن مقرون بصرفه نیست.

راه حل پیشنهادی برای کوددهی اقتصادی تر و  بهینه تر استفاده همزمان از کود سولفات آمونیوم با اوره است به یک نسبت توصیه شده مهندسین کشاورزی محلی.

در حال حاضر اين شركت عامليت فروش پتروشيمي نيست

شماره تماس پتروشيمي : 31553900-058