کود پلت مرغی, مقالات

خرید کود پلیت مرغی مرغوب مشهد

پلیت مرغی تولید شده در شرکت زرین کود مشهد از دسته کود های آلی پرطرفدار در بین کشاورزان  است که منبع خوبی برای تامین  مواد ارگانیک برای تقویت خاک های بستر مزارع است.

کود پلت مرغی تولیدی شرکت زرین کود مشهد علاوه بر دارا بودن عناصر پرمصرف از نظر دارا بودن ازت نیز بسیار کود آلی غنی تری نسبت به دیگر کودهای آلی به شمار می رود.

شرکت تولیدی زرین کود مشهد تولید کننده کود پلت مرغی صددرصد خالص مشهد

کود پلت مرغی

کود پلت مرغی مشهد

کود پلت مرغی غنی شده صددرصد خالص در مشهد

 

فروش کود پلیت مرغی مرغوب مشهد

جهت ثبت سفارش خرید این محصول می توانید با شماره 05133931009 تماس بگیرید

و یا جهت استعلام قیمت کود پلیت مرغی از فرم زیر استفاده کنید

خرید کود پلیت مرغی مرغوب مشهد با کیفیت بسته بندی کیسه 25 کیلویی

محصولات تولیدی شرکت زرین کود مشهد با استفاده از دانش بومی مهندسین این شرکت و با استفاده از  روش های علمی و ماشین آلات وارداتی از کشور آلمان، صددرصد خالص و بدون استفادهاز از کمپوست و خاک اره تولید و  بسته بندی می شود.

کود پلت مرغی تمامی خواص کود مرغ را به صورت کامل دارا می باشد. و البته در زمان تولید این محصول مواد اولیه با استفاده از گوگرد  ضدعفونی می شوند.

مواد اولیه تهیه شده این کارخانه فاقد بذر علف های هرز و سایر الودگی های معمول در کودهای دامی فراوری نشده می باشد.

 

جهت استعلام کرایه حمل بار از مبداء مشهد به سایر نقاط کشور باربری مشهد

اینجا کلیک کنید

 

قیمت کود پلت مرغی مشهد

قیمت کود مرغی غنی شده و تبدیل شده به صورت پلت به عواملی چون قیمت نهاده های دامی از جمله دان مرغ و قیمت جوجه یک روزه و همچنین عواملی چون هزینه حمل مواد اولیه و مواردی این چنین دارد.

کود پلت مرغ برعکس کودهای دامی خام و کود های شیمیایی که می توانند تاثیرات مضری برخاک، ریشه گیاهان و محیط زیست اطراف داشته باشند، به هیچ عنوان اثر مضری بر زمین و محیط طبیعی ندارد.

عناصر موجود در این محصول در اثر آبیاری سنگین یا بارندگی های فراوان به راحتی شسته نمی شود بلکه عناصر موجود در آن به آرامی آزاد و فعال می گردد و در دسترس ریشه گیاه قرار می گیرد.

اگر به دنبال خرید کود پلیت مرغی مرغوب مشهد  هستید در شرکت ما علاوه بر پلیت مرغی، کود اوره، کود گوگرد کشاورزی و کود سولفات آمونیوم ازبک را در لیست فروش خود دارد.

همچنین می توانید کمترین قیمت خرید کود مرغی مایع در مشهد را  هم اکنون از ما استعلام بفرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *